سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد
سرخط خبرها

درگیری مقاومت و رژیم صهیونیستی در شمال غزه | خان یونس زیر بمباران شدید + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۸۳۷۶
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
درگیری مقاومت و رژیم صهیونیستی در شمال غزه | خان یونس زیر بمباران شدید + فیلم
منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه قلیبو در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه الجزیره به نقل از برخی منابع از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه قلیبو در شمال نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر قسام اعلام کرد که یک تانک دیگر اشغالگران اسرائیلی را در شرق بیت لاهیا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

نیروهای مقاومت همچنین گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی را که در داخل ساختمانی در شرق بیت لاهیا پناه گرفته بودند، با راکت‌ ضدزره TBG هدف قرار داده است. مبارزان مقاومت همچنین، کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در بیت حانون با راکت‌های ضدنفر هدف قرار داد.

گردان‌های قسام اعلام کرد یک خودروی زرهی اسرائیلی را در شرق بیت لاهیا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است. نیروهای قسام یک تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب جبالیا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد: مجاهدان این گردان‌ها از طریق یکی از تونل‌ها گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در بیت حانون با بمب و سلاح تیربار مورد حمله قرار دادند. نیروهای مقاومت فلسطین همچنین پایگاه نظامی رعیم را با موشک‌های کم برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داد.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس ۴ خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را در شرق غزه با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه ابو هولی با گلوله‌های خمپاره ۶۰ کالیبری هدف قرار داده و پایگاه کیسوویم را هم هدف حمله موشکی قرار داده است.

همچنین گردانهای قدس اعلام کرد یک خودروی زرهی اسرائیلی را در شرق غزه با بمب ثاقب منفجر کرده و دو خودروی زرهی دیگر را هم با راکت ضدزره تاندوم هدف قرار داده است.

بمباران شدید خان یونس

ارتش رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش به طور پیوسته در حال بمباران شدید مناطقی در شرق رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه است. منابع محلی اعلام کردند که این شدیدترین حملات صهیونیست‌های اشغالگر به جنوب نوار غزه از آغاز جنگ بوده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->